בד בבד

כמה חודשים אחרי שהוצע למכירה נמכר השבוע המותג ג'ימי צ'ו לחברה גרמנית כובעה של הנסיכה ביאטריס, בעיצובו של פיליפ טריסי, נמכר בסכום אסטרונומי

הילה אוחיון
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הילה אוחיון

נעליים (לא) קונים מהר

מותג נעלי היוקרה ג'ימי צ'ו, שהוצע למכירה במשך כמה חודשים, נמכר ביום ראשון ב- 800 מיליון דולר לערך. ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי קבוצת מותגי היוקרה הגרמנית לייבלאקס, שבבעלותה חברת נעלי היוקרה באלי, רכשה את המותג ג'ימי צ'ו ואת מניותיו מקרן טאוארברוק הבריטית.

לפני כמה שבועות הציע ג'ימי צ'ו, שפרש מבית האופנה ב-2000 והסתכסך עם המעצבת הראשית תמרה מאלון, שהיתה שותפתו להקמת המותג, לקנות את החברה בעצמו, אך לא כך היה.

מטאוארברוק נמסר כי לפני עשר שנים שווי המותג היה 20 מיליון דולר, והוא צמח מאוד בשנים האחרונות, ומספר חנויותיו הוכפל מ-60 ל-120 חנויות ברחבי העולם. פרט לנעלי נשים ותיקים מציע המותג גם משקפי שמש, בושם חדש שזה עתה יצא אל החנויות, צעיפים, חגורות ואף נעליים לגברים.

מאלון וכן ג'ושוע שולמן, מנכ"ל המותג, יישארו בתפקידיהם גם לאחר חילופי הבעלים. מטעם לייבלאקס מונו יועץ כספים חדש ויועץ משפטי חדש.

בייגלה ב-132 אלף דולר

שלושה שבועות חלפו מאז החתונה המלכותית של הנסיך ויליאם וקייט מידלטון, שכללה שלל פריטי לבוש מרהיבים שזכו לסיקור נרחב. אך הפריט שזכה לתשומת הלב הרבה ביותר, אחרי שמלת הכלה כמובן, היה ללא ספק כובעה של הנסיכה ביאטריס, שעוצב במיוחד בעבורה על ידי אמן הכובעים הנודע פיליפ טריסי והותאם לשמלתה, מעילה ואף לכפפות העור שעטתה על ידיה.

הכובע, שזכה להשוואות מצחיקות רבות, מבייגלה ועד מושב אסלה, נמכר ביום ראשון באי-ביי תמורת לא פחות מ-132 אלף דולר.

הנסיכה, בת 22, כתבה בעמוד המכירה כי נדהמה נוכח כמות התגובות על הכובע שחבשה, והוסיפה כי זוהי הזדמנות נפלאה לגייס כסף בעבור קרנות צדקה. עוד כתבה כי היא מקווה שהקונה תיהנה ממנו כפי שהיא נהנתה לחבוש אותו.

הכובע אף זכה לעמוד משלו בפייסבוק, ששמו "הכובע המגוחך של הנסיכה ביאטריס בחתונה המלכותית", וכ-143,000 גולשים שראו את תמונתו לחצו על כפתור הלייק.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ