בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אפנה | לקלוע לטעם של טארגט

מיסוני מצטרף לענקית הקמעונאות טארגט. המטרה: לשווק לקהל האמריקאי את הסריגים עזי הצבעים של המותג האיטלקי היוקרתי

תגובות

חובבי קולנוע המכירים סרטים איטלקיים משנות ה-60 בוודאי זוכרים תמונות של נשים וגברים לבושים לפי צו האופנה, החולפים על פני בתי קפה במכוניות פיאט זעירות, ברחובות צרים מרוצפי אבן. הווינייטות האלה הן מקור ההשראה לקמפיין פרסומי חדש של מותג אופנה יוקרתי המשווק לזמן מוגבל ברשת טארגט האמריקאית.

מיסוני, חברה משפחתית ותיקה הידועה בסריגיה הנועזים והגרפיים, היא האחרונה בשורה ארוכה של מותגים המצטרפים לענקית הקמעונאות טארגט. בכך היא מקווה לקדם קו של יותר מ-400 מוצרים - ובהם בגדי גברים, נשים וילדים, כלי בית, נעליים ואף מזוודות. מחירי המוצרים נעים בין שלושה ל-600 דולר, אך רובם יימכרו בפחות מ-40 דולר.

"בשנות ה-50 וה-60 הצליח המותג מיסוני לפלס לו דרך אל מחוץ לאיטליה והגיע עד ארצות הברית", אומר ויל סטליף, סמנכ"ל השיווק של טארגט, "וההשראה לאסתטיקה של הקמפיין נובעת מהתקופה ההיא". לצורך מסע הפרסום נסעו נציגים מטארגט למילאנו כדי לעבוד יחד עם משפחת מיסוני - בהם אנג'לה מיסוני, בתם של מייסדי החברה, ובתה מרגריטה מקפאני מיסוני, המשמשת פרזנטורית של הקמפיין ומככבת במודעות ובפרסומות לטלוויזיה. "זו בהחלט אחת השותפויות המוצלחות ביותר שהיו לנו עם מעצבים", אומר סטליף.

"רצינו להגיע לקהל רחב", מסבירה אנג'לה מיסוני. "למותג אמנם יש שם אבל אנחנו לא חברה ענקית". התקווה היא לקדם תדמית צעירה ורעננה, אך ייתכן שמקצת האמריקאים לא ירגישו נוח לשלב במלתחה שלהם את פריטי המותג, עזי ההדפסים והצבעים - גוונים בוטים של ירוק, כחול, פוקסיה וכתום - ובהם הקווים המשוננים המזוהים עם המותג.

הקמפיין כולל סרטון וידיאו לרשת, לטלוויזיה ולטלפונים סלולריים, ובהם מייעצת מקפאני מיסוני ללקוחות איך לשלב בחייהם הדפסים וצבעים. "אם לא תרגישו נוח, יראו את זה", היא מזכירה בסרטון. הצופים באינטרנט ימצאו מבחר של "פריטי החובה של מרגריטה", וכשיקליקו על המוצרים שמוצאים חן בעיניהם, הם יראו המלצות איך לשלב אותם עם פריטים אחרים. קולקציית מיסוני תוצע למכירה בחנויות טארגט מ-13 בספטמבר עד 22 באוקטובר.

מרכיבים אחרים בקמפיין כוללים מודעות לטלוויזיה ולאינטרנט, ובהן פסקולים המזכירים את שנות ה-60. בפרסומות מחזיקה מקפאני מיסוני גלויה ועליה הודעה סודית, הנחשפת רק לאחר שרואים אותה מדברת בטלפון חוגה, שותה קפוצ'ינו בבית קפה עם חברה ונכנסת לחדר אוכל המעוטר במוצרי מיסוני (ההודעה הסודית היא: "מיסוני לטארגט"). מקפאני מיסוני תופיע גם בכמה מהמודעות המודפסות. "המשפחה חשובה לנו לא פחות מקווי זיגזג וצבעים", היא אומרת על תפקידה בקמפיין, "ולכן הגיוני שמישהו מהמשפחה יהיה הפנים של המותג".

הגולשים שיצפו בסרטון ברשת יוכלו לקנות ישירות באמצעות הקלקה על פריטים מוארים. כשהצופה יקליק על מוצר, יצוץ חלון פופ-אפ עם פרטים נוספים. .הסוכנות הפיקה גם פרסומות דיגיטליות אחרות וכן אתר אינטרנט לטלפונים סלולריים, שבו יוכלו הגולשים לצפות בסרטוני הווידיאו ולהוריד הדפסים של מיסוני בעבור המסך הראשי בטלפון.

לדברי ג'פרי בקמן, מרצה לפרסום ולשיווק במכון הטכנולוגי לאופנה, כדי להגיע ללקוחות חדשים מנצלים המותגים את קהל הלקוחות הנרחב של רשתות קמעונאות גדולות כגון טארגט, בעוד הקמעונאים נהנים כמובן מהתדמית היוקרתית הנלווית למהדורות מוגבלות של מותגים. "עכשיו ?לקוחה של ווג' יכולה לקנות בלב שקט בטארגט, ואפילו להתפאר בכך שחסכה כסף", אומר בקמן.



מודעה מתוך הקמפיין המשותף למיסוני וטארגט



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו