בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"קשת" הפחיתה את שידור הפרומואים ב-20%

ההחלטה נשענת על מחקר פנימי של קשת, לפיו כ-60% מצופי הטלוויזיה דיווחו על הגזמה במינון הפרומואים

תגובות

זכיינית ערוץ 2 "קשת" החליטה להפחית את מספר הפרומואים (קדימונים) לתוכניות שלה. על פי נתונים פנימיים של הזכיינית, עולה כי בשבועיים האחרונים צומצם זמן הפרומואים בשעות שידור השיא (בין השעה שמונה בערב לאחת עשרה בערב) ב-20 אחוזים.

ב-2009 נכנסה לתוקף החלטת הרשות השנייה המבטלת את ההגבלות על זמן שידור הקדימונים. בקשת אומרים שהמגמה צפויה להימשך, על אף הסרת המגבלות. "אנחנו מנסים כל הזמן לבדוק את עצמנו", אמר ל"הארץ" סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת, ירון גת, "מצד אחד להעביר לצופים את המסרים החשובים לנו, ומהצד השני לא להעיק על הצפייה בתכנים. נראה לנו שאפשרי ונכון לצמצם את הזמנים האלה עכשיו וכך אנו פועלים". ההחלטה נשענת על מחקר פנימי של קשת, לפיו כ-60 אחוזים מצופי הטלוויזיה, מכל המגזרים ורובדי האוכלוסייה, דיווחו על הגזמה במינון הפרומואים, וכי לדעתם יש להפחית בשיבוצם. עוד עולה מהמחקר כי השימוש בפרומואים למטרת תכנון צפייה גבוה יותר בקרב צעירים, ורק כמחצית מהאוכלוסייה הבוגרת נעזרת בפרומואים לתכנון צפייה בטלוויזיה.

אחת מדרכי הייעול שנוקטים בקשת היא שידור מותג המזוהה עם התוכנית. כך למשל הזכיינית תשדר רק את הלוגו של "האח הגדול" ולא סצנות מתוכה, מאחר שהצופה כבר מזהה את הלוגו ומקשר אותו לתוכנית, כך מסבירים בזכיינית.



האח הגדול. שידור הלוגו בלבד, כמזוהה עם התוכנית



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו