בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

2.5 מיליון דולר ל-4 שבועות: שלט הפרסום היקר ביותר אי פעם הוצב בטיימס סקוור

בגובה של שמונה קומות ובאורך המתקרב לזה של מגרש פוטבול, שלט פרסומת חדש שהוצב השבוע בטיימס סקוור שובר שיאי גודל ומחיר. בינתיים גוגל היא אחת משתי המפרסמות שיכולות להרשות אותו לעצמן

4תגובות
RICHARD PERRY / NYT

שלט דיגיטלי ענקי - הגדול והיקר ביותר שהוצב אי פעם בטיימס סקוור בניו יורק - מהבהב שם מאז אתמול בערב.

"הגודל כן קובע בטיימס סקוור", אמר ל"ניו יורק טיימס" הארי קוגלאן, נשיא חברת הפרסום Clear Channel Outdoor. ואכן, גובהו של המסך החדש שמונה קומות ואורכו כמעט כמו זה של מגרש פוטבול. הוא מותקן בחזיתו של מלון מריוט מרקיז ומתפרש על פני כל הבלוק שבין רחוב 45 לרחוב 46 בצומת של השדרה השביעית וברודווי. טכנולוגיית לד מתקדמת, הכוללת כ-24 מיליון פיקסלים שבכל אחד מהם שלושה אורות זעירים – אדום, כחול וירוק — אמורה ליצור רזולוציה גבוהה ואיכותית במיוחד.

מאז הצבתו של השלט מוצגת עליו תערוכה רב תחומית של סטודיו "Universal Everything" והחל ב-24 בחודש תשתלט עליו גוגל. גם חברת הפרסום וגם ענקית האינטרנט סירבו להתייחס לפרטי העסקה, אך ברור כי מדובר באחת ממודעות הפרסום היקרות ביותר שבנמצא. תעריפי הפרסום בטיימס סקוור נעים על טווח רחב, על פי המיקום, הגודל, איכות המסך ועוד. הפעם, על פי ההערכות, עלות הפרסום היא כ-2.5 מיליון דולר לארבעה שבועות.

מנגד, החשיפה עצומה. כולם מכירים את טיימס סקוור של ערב ראש השנה ב-31 בדצמבר, עם ההמונים החוגגים. אבל גם בכל יום חול חולפים בה כ-300 אלף עוברים ושבים בממוצע, ולא בכדי היא זכתה לתואר מֶכה של הפרסום: למעשה טיימס סקוור היא יעד תיירותי שהשלטים הם חלק מרכזי מהאטרקציה שבו.

 

 



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו