2.5 מיליון דולר ל-4 שבועות: שלט הפרסום היקר ביותר אי פעם הוצב בטיימס סקוור

בגובה של שמונה קומות ובאורך המתקרב לזה של מגרש פוטבול, שלט פרסומת חדש שהוצב השבוע בטיימס סקוור שובר שיאי גודל ומחיר. בינתיים גוגל היא אחת משתי המפרסמות שיכולות להרשות אותו לעצמן

ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
השלט בטיימס סקוור
השלט בטיימס סקוורצילום: RICHARD PERRY / NYT
ניו יורק טיימס

שלט דיגיטלי ענקי - הגדול והיקר ביותר שהוצב אי פעם בטיימס סקוור בניו יורק - מהבהב שם מאז אתמול בערב.

"הגודל כן קובע בטיימס סקוור", אמר ל"ניו יורק טיימס" הארי קוגלאן, נשיא חברת הפרסום Clear Channel Outdoor. ואכן, גובהו של המסך החדש שמונה קומות ואורכו כמעט כמו זה של מגרש פוטבול. הוא מותקן בחזיתו של מלון מריוט מרקיז ומתפרש על פני כל הבלוק שבין רחוב 45 לרחוב 46 בצומת של השדרה השביעית וברודווי. טכנולוגיית לד מתקדמת, הכוללת כ-24 מיליון פיקסלים שבכל אחד מהם שלושה אורות זעירים – אדום, כחול וירוק — אמורה ליצור רזולוציה גבוהה ואיכותית במיוחד.

מאז הצבתו של השלט מוצגת עליו תערוכה רב תחומית של סטודיו "Universal Everything" והחל ב-24 בחודש תשתלט עליו גוגל. גם חברת הפרסום וגם ענקית האינטרנט סירבו להתייחס לפרטי העסקה, אך ברור כי מדובר באחת ממודעות הפרסום היקרות ביותר שבנמצא. תעריפי הפרסום בטיימס סקוור נעים על טווח רחב, על פי המיקום, הגודל, איכות המסך ועוד. הפעם, על פי ההערכות, עלות הפרסום היא כ-2.5 מיליון דולר לארבעה שבועות.

מנגד, החשיפה עצומה. כולם מכירים את טיימס סקוור של ערב ראש השנה ב-31 בדצמבר, עם ההמונים החוגגים. אבל גם בכל יום חול חולפים בה כ-300 אלף עוברים ושבים בממוצע, ולא בכדי היא זכתה לתואר מֶכה של הפרסום: למעשה טיימס סקוור היא יעד תיירותי שהשלטים הם חלק מרכזי מהאטרקציה שבו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ