נעמה ריבה
נעמה ריבה

הפער בין האדריכלות המיושנת של מבני בתי־הספר לבין חיי התלמידים ושיטות הלימוד גדל מדי שנה. רוב מבני החינוך בישראל תוכננו שנים רבות לפני שלכל תלמיד היה מחשב נייד וסמארטפון, המשמשים אותם גם בלימודיהם. ולמרות שצורכי התלמידים משתנים תדיר, מרחבי הלמידה החדשים ממשיכים להיבנות לפי פרוגרמה נוקשה המייצרת חללים מדכאים. בקירות בתי הספר משובצים חלונות מועטים, הצבעוניות והחומרים דלים, והמבנים לרוב מוקפים גדרות ומנותקים מהעיר והשכונה שבה הם שוכנים. התכנון המיושן הזה אולי אינו סיבה יחידה, אבל גם לו יש אולי חלק במשבר בלימודי הטכנולוגיה והמתמטיקה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ