בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בניין הנהלת הרכבת היה יכול להיות נהדר. אבל הוא לא

בניין הנהלת הרכבת בלוד מעוצב כצומת פסי רכבת, אך מצליח להתגבר על הקונספט הפופוליסטי הזה. חבל שבפנים לא הושקעה מספיק מחשבה בפרטים

תגובות
לוד מטה רכבת ישראל
דור קדמי

באופן עקרוני, אני לא חסיד של בניינים שמעוצבים כדי להצהיר באופן סמלי מה הם. מדובר בתת־סוגה של אדריכלות פופוליסטית שפרחה מחדש החל באמצע המאה שעברה: מבני בנקים שעוצבו כקופות רושמות ענקיות (פיליפ ג'ונסון בדנבר), הבניין של חברת הסלים לונגברגר באוהיו שעוצב כסל קלוע בן שבע קומות (NBBJ בפרייזיסברג), וכך גם אינספור מבנים בצורת פילים, אוהלים אינדיאניים או בקבוקי קטשופ המאכלסים את צדי־הדרכים האמריקאיים, שהידוע בהם הוא בניין "הברווז הגדול" בלונג איילנד שהפך בכתיבתם השנונה של האדריכלים דניז סקוט בראון...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו