טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מסלול מכשולים: הפער בין התוכניות לשבילי אופניים והמציאות

לכתבה
רוכב אופניים בצומת הכפר הירוקתומר אפלבאום

בגוש דן תיסלל רשת שבילים בין־עירונית באורך 150 ק"מ, אולם מרכזי הערים יישארו מנותקים. בחיפה מציעים מעליות ודרגנועים שיסייעו לרוכבים להתגבר על העליות, אך ספק אם כל הרעיונות בני ביצוע. הרשויות בישראל סוף סוף מתחילות להכיר בצורכיהם של רוכבי האופניים — ולצד ההבטחות, נותרו לא מעט סימני שאלה

תגובות

האדריכל יואב שרמן עבר לפני שנתיים להוד השרון. לאחר שהתרגל לרכוב באופניים לעבודתו בזמן שהתגורר בתל אביב, החליט להמשיך בהרגל גם עם הגעתו לפרברים, והוא משלב בין האופניים לנסיעה ברכבת. "אני אחד המשוגעים היחידים שעושים את זה", הוא מספר. "תחנת הרכבת נמצאת במרחק של כקילומטר וחצי מהבית שלי. חלק מהדרך אני עובר בשביל אופניים של 600 מטרים וחלק בשדות. לרכוב לרעננה, למשל, זאת התאבדות. אני חייב לחצות את כביש 4. כשאני רוצה לרכוב להרצליה, נגיד, עלי לרכוב דרך רחוב ראשי ואז לחצות שדה. סללו את כביש 531 בעלות של מיליארדים — כמה כבר היה עולה להקים שבילי אופניים?" שרמן אמנם טוען שהוא נמנה עם קומץ משוגעים, אך הדבר...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות