האם תעמולת בחירות חייבת להיות כל כך מכוערת? - עירוניות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם תעמולת בחירות חייבת להיות כל כך מכוערת?

לכתבה
מודעות בחירות ביישוב אלעד, החודש. "זו תקופה קצרה והמעצבים באים לעשות את הכסף ולברוח" גיל כהן מגן

הקמפיינים לבחירות ברשויות המקומיות מתאפיינים לרוב בשפה גרפית נטולת אסתטיקה. "בגלל שהכרזות כל כך משעממות, אנשים לא יוצאים להצביע", אומר המעצב סני ארזי

8תגובות

הערים והיישובים בישראל התכסו בשבועות האחרונים בשמיכה צעקנית, כעורה ואקלקטית של שלטים שנתלו לקראת הבחירות המקומיות שייערכו בשבוע הבא. אין מקום שהצליח להתחמק מאותם שלטים, שנתלו על שיכונים, תחנות אוטובוס, גדרות, צמתים, תמרורים ומה לא. רוב הקמפיינים מתאפיינים בשפה גרפית שהיא בין פשוטה למכוערת. השלטים מורכבים משניים־שלושה צבעים חזקים, גופנים בסיסיים ולא ייחודיים וסיסמאות קלילות שמכילות מלים אמורפיות כמו: אהבה, לב, שגשוג, פריחה והצלחה. המעצב סני ארזי, שמעצב את קמפיין השמאל המתמשך של מכון מולד — "שישים ואחת", אומר שהבחירות המקומיות הן שעתם של הקמפיינרים הגרועים. "זו תקופה קצרה, שיש בה הרבה מאוד...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות