האם השלט החדש בעזריאלי הוא חלק מאיבוד השליטה על פרסום הרחוב

המסך הענק בחזית קניון עזריאלי הוא עוד צעד בהשתלטות הפרסום הדיגיטלי על המרחב הציבורי. האם זה מגביר תאונות, איך עושים את זה בטוקיו ובניו יורק ולמה הדיון בנושא בעיריית תל אביב הצליח להיות אופטימי?

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שלט הפרסום החדש בעזריאלי
שלט הפרסום החדש בעזריאליצילום: מוטי מילרוד
נעמה ריבה
נעמה ריבה
נעמה ריבה
נעמה ריבה

את השלט הדיגיטלי הענק שהוצב בשבועות האחרונים בחזית קניון עזריאלי בתל אביב אי אפשר להחמיץ. אחת לכמה שניות מתחלפת הפרסומת על המסך האלקטרוני, ששטחו יותר מ–200 מ"ר, כך שהנהגים הממתינים ברמזור מספיקים לצפות בכמה מודעות לפני שימשיכו בדרכם. קשה לחשוב על עוד צומת בישראל שבו הותקן מסך דיגיטלי גדול כל כך. השלטים הדיגיטליים אמנם הולכים ומתרבים — המסכים בצומת הצריף בקריות וברחוב הרצל בנתניה הם רק דוגמאות — אבל לרוב ממדיהם צנועים יותר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ