הבעיה האמיתית של מוזיאון העיצוב בחולון

החלטת פרנסי חולון לנתק את מוזיאון העיצוב שתיכנן רון ארד ממרכז העיר ולהגלות אותו לשכונת מגדלים קירחת ונטולת עוברים ושבים, התבררה כקריטית. התערוכות שהוצגו בו, או לא, אחראיות פחות לכישלון

אסתר זנדברג
אסתר זנדברג
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אסתר זנדברג
אסתר זנדברג

זה גם המוזיאון וגם חולון. גם מוזיאון העיצוב וגם העיר המארחת אחראים לכך שהציפיות שתלו זה בזו לא בדיוק התממשו. המוזיאון שתיכנן המעצב האדריכל הישראלי־בריטי רון ארד אמנם נולד כדי להדהים בעיצוב — בניין מהסוג שמדביקים לו כינויים מעולמות אחרים, מבחינתי הוא מזכיר כיסא או כובע — אבל לא נהפך לאתר עלייה לרגל. מספר המבקרים בו נמוך אפילו מזה של מוזיאונים עירוניים אחרים בישראל, כפי שמתברר ("היפהפה הנרדם", גלריה, 7.2). גם הפרסום הבינלאומי שזכה לו עם פתיחתו התגלה כקצר מועד ביותר וכמעט שנמוג אחרי הבאזז הראשון.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ