קרל לגרפלד והפלירט הלא קדוש בין אופנה לפאשיזם - סביבה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קרל לגרפלד והפלירט הלא קדוש בין אופנה לפאשיזם

לכתבה
תצוגת אופנה של שאנל בגני ארמון ורסאי. השתאות וסרקזם Jacques Brinon / AP

ארמון ורסאי היה המקום המועדף עליו לתצוגות אופנה, ארמון הציוויליזציה האיטלקית שימש כמשכנו של בית האופנה בניהולו האמנותי. לקרל לגרפלד היתה פינה חמה לאדריכלות גרנדיוזית, אם לא למעלה מכך

4תגובות

תצוגות האופנה של בית שאנל בניצוחו של קרל לגרפלד התקיימו תמיד באתרים זוהרים. אף לא אחד מהם היה יכול להתחרות בלוקיישן שבחר לתצוגת קולקציית בגדי הנופש לאביב 2012 שהתקימה בגני ארמון ורסאי — משכנם ההיסטורי של מלכי צרפת ופילגשיהם, האייקון הבלתי מעורער מאז של קיטש העולה על גדותיו. התצוגה כפי שתועדה, עברה בין ערוגות הגן המסוגננות על רקע מזרקות מרקדות, והיתה גדולה מהחיים. הקולקציה היתה מפונפנת לא פחות מהארמון עצמו ויושביו המלכותים בזמנם. טורי האופנה בתקשורת השתאו אבל לא חסכו סרקזם. "הסלסולים והקישוטים הצעקניים לא היו מביישים את מארי אנטואנט", כתבה מבקרת האופנה של "ניו יורק טיימס" אז, סוזי מנקס. רשימתה...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות