בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה מרסל דושאן היה מצייץ בטוויטר

פיקאסו, קנדינסקי או אולי דושאן? מאה שנה אחרי הולדת 
האמנות המופשטת, ניסו במוזיאון המומה בניו יורק לגלות מיהו אבי הסגנון. לאה דיקרמן, אוצרת התערוכה “ממציאים את המופשט”, מספרת לאיזו מסקנה הגיעו ומה הקשר של זה לפייסבוק ולטוויטר

תגובות

שישי בערב בניו יורק. השעה שש והמוזיאון לאמנות מודרנית, מומה, מתיר כניסה ללא תשלום הערב. כל חדריו של המוזיאון מלאים עד אפס מקום ומסדרונותיו הומים. קשה לדמיין את העיר הזאת בלי המוסד הזה, לב שפועם במשך 84 שנים ומושך תיירים ומקומיים כאחד. קשה אף יותר לדמיין את המומה ללא אמנות מופשטת, שמרכיבה את חלק הארי של אוספיו האנציקלופדיים בתחום הציור והפיסול. ואולם, לא תמיד היה כך הדבר. "ממציאים את המופשט" (Inventing Abstraction), תערוכה זמנית המוצגת עתה בקומתו השישית של המוזיאון מזכירה זמנים אחרים: זמנים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו