בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

התעודה המזהה של ז’אן-פייר רהם

ז’אן-פייר רהם, מנהל ואוצר פסטיבל הקולנוע הדוקומנטרי החשוב במרסיי שבצרפת, מסביר בביקורו בישראל את עמדותיו השנויות במחלוקת ומגלה שכשמונה לראשונה לתפקיד לא חשב שיחזיק מעמד יותר מעשור

תגובות

לא מפתיע שז'אן-פייר רהם, אוצר ומנהל הפסטיבל לקולנוע דוקומנטרי במרסיי (FID Marseilles), הוא אורח דווקא של תוכנית ההמשך של המדרשה לאמנות בבית ברל. הסיבה המיידית היא אמנם ההיכרות המוקדמת עם ראש התוכנית – האמן רועי רוזן, שרהם כתב טקסט מקיף על אחד מסרטיו, אך ההיכרות ביניהם גם שופכת אור על תפישותיו של רהם, אחת הדמויות החשובות בעולם הקולנוע התיעודי שיצא לא אחת בביקורת חריפה על התחום. בעבור רהם אין הפרדה בין הבדיון לבין הדוקומנטרי, לא מבחינה מעשית ולא מבחינה תיאורטית. הוא יוצא נגד הפרדה שעליה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו