בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תערוכה

מלכי טסלר שוברת כלים מפלסטיק

העבודה הנפלאה “לכלוך”, המוצגת במסגרת התערוכה הקבוצתית “עיר לפי מידה”, מסרבת לכל נראטיב פמיניסטי ומסעירה בתמהונותה השתקנית. האם זה משפר את סיכוייה של האמנית הצעירה לשחק אותה בשדה האמנות הישראלי?

18תגובות

את העבודה הנפלאה "לכלוך" של מלכי טסלר, המוצגת במסגרת התערוכה הקבוצתית "עיר לפי מידה" באוצרות גלי פבר (המרכז לאמנות עכשווית בתל אביב), כדאי לבחון לאור שתי עבודות נוספות: עבודתה הקודמת, המבריקה לא פחות, "מגרש משחקים" מ-2008, ועבודת הווידיאו כפולת המסכים המכוננת של פיפילוטי ריסט “Ever Is Over All” מ-1997, שזכתה בפרס הביאנלה, ללא ספק מקור השראה. עבודתה של ריסט מורכבת משתי הקרנות מקבילות, שתיהן בסלואו מושן המייצר אמביאנט רומנטי־סתמי נוסח שומרי מסך. בהקרנה אחת המצלמה מתפתלת מעל שדה פרחים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו