בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כשהמוזיקאי ג'ון קייג' בכה במומה

תערוכה חדשה בניו יורק משרטטת את השפעתם של דושאן, ראושנברג ואמנים חזותיים אחרים על הניסויים שערך המוזיקאי ג'ון קייג' בשיטת המקריות, שהגיעו לשיאם ביצירתו פורצת הדרך "33'4"

תגובות

ב-7 בפברואר 1943 התקיים הקונצרט הרשמי הראשון של ג'ון קייג' בניו יורק. קייג' הופיע במוזיאון לאמנות מודרנית (מומה) בכמה יצירות לכלי נקישה יחד עם אשתו, זיניה (שממנה התגרש כעבור שלוש שנים) ועם מרס קנינגהם (שהחליף את מקומה בתור שותפו לחיים). "פגי הסכימה לשלם על ההובלה של כלי הנקישה שלי משיקגו לניו יורק", סיפר קייג' לימים. "והייתי אמור לנגן בערב הפתיחה של הגלריה שלה, The Art of This Century. בינתיים אירגנתי גם קונצרט במוזיאון לאמנות מודרנית. כשפגי גילתה את זה, היא ביטלה את הקונצרט וגם חזרה בה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו