בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האמנית שחשפה את פגיעותו של הגוף

היא הקדימה את זמנה בייצוג הגוף הנשי, ויצירותיה התמקדו במיניות ובאלימות. תערוכה חדשה של הפסלת הפולנייה אלינה שפוצ'ניקוב במוזיאון תל אביב חושפת את התענוג שבעינוי

3תגובות

"הגוף הוא גם סיבה וגם תוצאה במכלול יצירתה", כותבת אהובה ישראל, אוצרת התערוכה "עקבות הגוף" של אלינה שפוצ'ניקוב שתיפתח ביום שישי במוזיאון תל אביב ותימשך עד 31 במאי, "בסיס הפעולה של אלינה שפוצ'ניקוב הוא הנכחה ולא פיענוח, הטבעה ולא תיאור, כשהגוף הוא מוקד של אמת בלתי מתפשרת". ואכן, פסלי המנורות הארוטיות ("חזה קורן", "שד מואר", "שפתיים מוארות" מ-1966-67) פסל האשה הקטנה הנשענת על זין גדול ממנה ("ארוסה לבנה משוגעת", 1971), השדיים מגירי הקצפת וטבולים בקרמים ורודים וצהובים שמונחים בכלי קריסטלים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו