כשהפייסבוק מדיח את קיר הגלריה, כשפורנו פוליטי מדיח את האמנות

אימי המלחמה התחברו למיידיות הפייסבוק, שנהפך בעיני אמנים רבים לחלל תצוגה עדיף על הגלריה. אבל חוץ מההצלחה הוויראלית המפתיעה לה זכתה עבודתו של תמיר צדוק, הקהל האינטרנטי עדיין לא חורג מכמה אלפי עוקבים, ועוד לא התברר אם המדיום החדש אכן יצר מסר חדש

שני ליטמן
שני ליטמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
שני ליטמן
שני ליטמן

"אל תגידו אי אפשר, תגידו אי! אפשר!", מכריז הקריין בסרטו של האמן תמיר צדוק, "תעלת עזה", שנוצר ב–2010 ומתאר את תהליך הפיכתה של עזה לאי פסטורלי משגשג ולפנינה תיירותית. הסרטון, שלכאורה לקוח מתוך מרכז המבקרים שנחנך באי החדש — שנוצר משילוב של חפירת תעלה ורעידת אדמה קטלנית אך יעילה, שהרחיקה את רצועת עזה מישראל אל תוך הים — הוצג בכמה תערוכות מאז נוצר, ואף נרכש על ידי מוזיאון תל אביב.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ