בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה האמן גידי רובין מוחק פנים של אחרים

סבו ראובן רובין היה מעמודי התווך של האמנות הישראלית, אבל גידי רובין בנה את הקריירה האמנותית שלו בניו יורק ובלונדון ולציוריו לא היה עד כה שום קשר לישראל. עם הצגת תערוכה חדשה במוזיאון הרצליה הוא מסביר איך התחבר לראשונה לשורשים ומדוע נמשך למגזינים סיניים שהפצתם נאסרה

17תגובות
תומר אפלבאום

בפעם הראשונה שגדעון (גידי) רובין הרחיק מביתו ומהסטודיו שלו בלונדון כדי ליצור פרויקט אמנותי חדש במסגרת שהות אמן, הוא מצא את עצמו באופן פרדוקסלי דווקא במקום הכי קרוב לשורשים – בסטודיו של עמותת אאוט־סט ברחוב ביאליק בתל אביב, לא רחוק מבית ראובן, שהיה ביתו של סבו ראובן רובין וכיום שוכן בו מוזיאון שבו מוצגים ציוריו. מכיוון שהמיקום היה כל כך טעון, רובין הרגיש שלראשונה בקריירה שלו הוא חייב לנסות ולהתייחס איכשהו לעובדה שהמורשת המשפחתית הזאת בכל זאת רובצת על כתפיו, ולכן התחיל לצייר על פי צילומי משפחה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו