הטוב והרע בתערוכת בוגרי לימודי ההמשך במדרשה

שתי עבודות בלטו בתערוכת בוגרי לימודי ההמשך במדרשה, האחת לטובה והשנייה לרעה. מצד אחד מיצב טבע דומם ומעניין של ליקה פילצר, ומצד שני העבודה היומרנית ולא באמת מאתגרת של יונתן לוי

גליה יהב
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גליה יהב

בתערוכת הסיום של תוכנית לימודי ההמשך במדרשה לאמנות מציגים תשעה בוגרים, בתוכם בולט הפרויקט השאפתני של ליקה פילצר. זהו אינסטליישן של טבע דומם, "Ars Morendi" שמו. הפירוש בלטינית הוא אמנות המיתה. אבל המיצב אינו דומם ואינו מת וכלל לא מבטא תשוקה אל המוות כנהוג בז'אנר, אלא להיפך - שוקק חיים. במרכז המיצב שולחן עגול עמוס חפצים, סביבו עוד אתרי משנה בעלי נוכחות פיקטוריאלית מובהקת, הבימוי המדויק יוצר חושניות של פיסול, שהוא גם תפאורת במה גם עבודה קינטית, ומסתכם בתפארת הציוריות הלירית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ