שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
גליה יהב
גליה יהב

תעשיית כתבי העת לאמנות, למרות השמועות על מותה, משגשגת — מ"ארט־אין אמריקה", "פלאש־ארט" ו"ארט־פורום" הוותיקים, הממוסדים ועתירי המודעות ועד יוזמות עצמאיות דלות תקציב למגזיני צילום להט"בי בדרום אפריקה; מ"אוקטובר", כתב העת האינטלקטואלי המיתולוגי של MIT (המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס), שייסדה תיאורטיקנית האמנות רוזלינד קראוס ומסייע לסטודנטים הזקוקים למראי מקום בעבור העבודה הסמינריונית, ו"פרקט", המיועד למיטיבי לכת כמעט כמותו, ועד לכתבי עת שכדאי להישמר מפניהם, מפני שנהפכו מזמן לשטחי פרסום מוסווים המלאים כתבות "מטעם" שממומנות על ידי גלריות תאגידיות ואספנים; מבלוגים של סצינות מקומיות קיקיוניות, הרושפות אש פוליטית בסוגיות שאולי יתבררו יום אחד כמעניינות, ועד הוצאות אקדמיות המסכמות את דיוני המאה ה–20.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ