ארדין הלטר מציג בציוריו את איראן הלא מאיימת

ציוריו של האמן ארדין הלטר מתמקדים במסגדים שראה באיראן בשנות ה–70 אבל הם אינם פוליטיים בעיניו. עם פתיחת תערוכה מעבודותיו במוזיאון הפתוח בתפן הוא מסביר למה רק טקסטים ופוסטרים יכולים לשנות מציאות

שני ליטמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שני ליטמן

חצי שנה שבילה האמן ארדין הלטר באיראן בשנות ה–70, כשקיבל מלגת מחקר בזמן שהיה סטודנט לספרות אנגלית בקיימברידג', צפה ועלתה בתודעתו בשנים האחרונות והפכה את המסגדים היפים שזכר לנושא קבוע בציוריו. איראן חזרה אליו דווקא בגרסתה העכשווית, המאיימת, שמטרידה אותו מאוד. "לפני כמה שנים שמעתי את אחמדינג'ד מדבר על כוונות רציניות להשמיד את ישראל", הוא אומר, "בתור בן לניצולי שואה, לא הבנתי איך בישראל לא לוקחים את האיומים האלה ברצינות. אני אמרתי לאנשים סביבי, הוא מתכוון לכל מלה. בציורים שלי אני עוסק ביצירה בנוכחות של איום שהוא מחוץ לטווח העין שלי".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ