הפאוור קאפל האמנותי של ניו יורק הם גרמנייה וישראלי לשעבר

קתרינה אוטו, מפיקת הסרט ובמאית בעצמה, 
פגשה את מייפלתורפ במועדונים של מנהטן העליזה של טרום עידן האיידס. היום יש לה ולבעלה, הישראלי לשעבר נתן ברנשטיין, אוסף אמנות 
שבו מייפלתורפ הוא רק פסיק קטן

שני ליטמן
שני ליטמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
שני ליטמן
שני ליטמן

אנשי HBO לא התקשו לשכנע את קתרינה אוטו ברנשטיין להפיק את הסרט על רוברט מייפלתורפ. אוטו, אספנית אמנות ובמאית של סרטי אמנות בעצמה, נתקלה במייפלתורפ באירועים חברתיים כבר בשנות ה–80 העליזות, כשהיתה סטודנטית צעירה לקולנוע באוניברסיטת קולומביה בניו יורק. הוא כבר היה אז צלם ידוע למדי, שהתאווה אל הפרסום ואל הכסף הגדול והמלה אמביציה היתה קטנה עליו בכמה מספרים; היא סבלה כל חייה מבעיה הפוכה – היא היתה ידועה מדי, ועשירה מדי. כבת לאחד האנשים העשירים בגרמניה, ורנר אוטו, המייסד של מה שהפך לתאגיד הגדול בעולם לרכישות באמצעות הדואר, היא הרגישה שלא תוכל לעשות דבר בארצה בלי שכולם יניחו כי קיבלה את הישגיה על מגש של זהב. ולאוטו ברנשטיין היה חשוב להצליח בזכות עצמה. לכן עזבה את גרמניה בגיל צעיר לטובת פנימייה באנגליה, ולאחר מכן נסעה לניו יורק, שם למדה באוניברסיטת קולומביה פילוסופיה וקולנוע.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ