בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תצלומים יפים ותערוכה מוחמצת: על "סלון נוסטלגיה" של אמיר שרצר

תערוכת התצלומים של האספן אמיר שרצר בתל אביב מזמינה מבט דינמי ומורכב על העבר. חבל שכותרתה, "סלון נוסטלגיה", מצמצמת את המבט הזה לממד אחד מוגבל

7תגובות
תצלומים המוצגים
בתערוכה. מרתקים
ואפקטיביים, ההקשר
בעייתי
אוסף אמיר שרצר

תערוכתו של אמיר שרצר, "סלון נוסטלגיה", היא תערוכה סכיזופרנית. התצלומים המוצגים בה מרתקים, אפקטיביים, מרגשים, אבל הקונטקסט שבו הם מוצגים, כפי שאפשר להקיש כבר מכותרת התערוכה עצמה, בעייתי, בלשון המעטה. אמיר שרצר איננו צלם. הוא אספן של תצלומים ישנים שצולמו בישראל בעיקר בין שנות ה–50 וה–80, אותם הוא קונה מסוחרי ממורביליה ובשוקי פשפשים. עד כה נהג להעלות דגימות מאוספו לפייסבוק, כשהוא משתמש בהתמצאותו בתולדות תרבות פופולרית ישראלית כדי להצמיד אמינות היסטורית לסיפורים קלילים ומתקתקים שהמציא סביב כל...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו