מאשה אברבוך
מאשה אברבוך

בראיון האחרון שהעניקה למגזין "דייזד" הבריטי אמרה נדיה טוקולוניקבה, חברת "פוסי ריוט", שהפופ של ימינו רווי בפוליטיקה רדיקלית ומצוי בפתחו של עידן חדש. כדוגמה היא הביאה את ביונסה, שחרגה לאחרונה מהפופ המיינסטרימי והרשתה לעצמה להיות פוליטית יותר. יוליה כסלו, מאיירת, מפיקה, רקדנית בטן, דמות מוכרת בשיח הרדיקלי ובעשייה התרבותית של דוברי הרוסית וגשר בינם לבין הציבור הישראלי בכלל וזה המזרחי בפרט, ובעיקר אשה שאף שם תואר לא יתמצת, ודאי תסכים איתה. בשנים האחרונות, כמו עוד סוגי שיח שמחוץ להגמוניה התרבותית והפוליטית בישראל, לא מעט להקות ומוזיקאים שעבדה איתם לאורך השנים, וגם נושאים שעסקה בהם, זוכים להכרה ולדיון ציבורי לא שולי בעליל. ודווקא ברגע קריטי כזה, בחרה כסלו לארוז את חפציה, לחבק לפרידה חברות וחברים, למסור את תלבושות הריקוד שלה, להיפרד מתל אביב שהיתה לביתה במשך 24 שנים, ולהעתיק את חייה לירוואן, בירת ארמניה. כסלו, שהגיעה לישראל מהעיר סימפרופול שבחצי האי קרים, עוזבת בעקבות האהבה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ