תערוכת משה גרשוני בברלין: בין השבר המערבי לשבר הישראלי

אורי דסאו, שאצר ב-2014 את תערוכתו של גרשוני בברלין, כותב על האופן שבו הציור שלו ניתן להגדרה במונחים של פרפורמנס, וכיצד ציור זה הוא גם מדיום של שפה, זיכרון, היסטוריה ואיקונוגרפיה

אורי דסאו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אורי דסאו

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ