בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

התערוכה הפוסטקולוניאלית של הילי גרינפלד סוחרת בתובנות פוליטיות

הילי גרינפלד מספרת את סיפורם של חפצים שנבזזו בעת מלחמה, כדי להציג ניכוס תרבותי של המזרח בידי המערב. אבל התבניות המוכרות של הביקורת הפוסטקולוניאליסטית מחבלות בכוונתה

9תגובות
 "אובייקטים נחשקים לביזה", 2017 
הילי גרינפלד
נועם פריסמן

תערוכתה של הילי גרינפלד בסדנאות האמנים בירושלים נפתחת בסיפור מעניין. בביקור סטודיו של אחד ממרציה, לנוכח עבודות האמנית, נזכר אותו אמן־מרצה בעבודות אחרות שנמצאות ברשותו כבר עשרות שנים: כמה רישומים ואובייקטים שמצא בבית מצרי מעבר לתעלת סואץ. הימים היו ימי מלחמת יום כיפור, ואותו אמן היה אז חייל צעיר, שבעת כניסתו לאחד הבתים העזובים באזור התעלה צדו את עיניו שני רישומי נוף קטנים, בובת חמור קטנה עשויה מעור וכוס קפה מעוטרת. החייל לקח אותם בכליו, חזר איתם לביתו ושמר אותם בקופסה. כעת, בביקור הסטודיו, החייל...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו