בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

נגד מי מבקשת תערוכת הסלון הפריזאי ב"קוביה" בירושלים להתקומם?

בחלל התצוגה של בית ספר העירוני לאמנות פלסטית תלויים יותר מ–180 ציורים בסגנון המאה ה-19, ללא "משמעות" אוצרותית. לא ברור מהי קריאת הקרב שעולה מהתערוכה הצפופה

7תגובות
תערוכת הסלון הפריזאי ב"קוביה" בירושלים. כיצד אפשר להתבונן בשפע הציורי הגדול
נועה בכנר

ישנם לא מעט דברים שאנו לוקחים כמובנים מאליהם בתערוכות אמנות: שיש לתת לכל עבודה בתערוכה את המקום שלה; שיש להציב אותן בחלל באופן מדוד, מרווח, נושם; שהתערוכה מתווה יחס בין העבודות השונות המוצגות בה, הנקשרות זו לזו ויוצרות מהלך אחד; שהתצוגה מבוססת על תזה אוצרותית, ויש לה שם שמצביע על נושאה ופשר כולל; שהיא לא אוסף מגובב של עבודות אמנות, אלא מקבץ נבחר בקפידה ונושא משמעות. אבל כל זה הוא התפתחות מאוחרת בתולדות התצוגה של עבודות אמנות, שנהוג לקשור אותה עם התבססות המוזיאון לאמנות בסוף המאה ה–19 ובמהלך...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו