בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בשתי התערוכות החדשות של חיימי פניכל השתיקה עדיפה על הדיבור

יצירותיו של האמן שעוסקות בבניינים מזכירות את האמן הצרפתי קאדר עטייה. אך בעוד אצל האחרון עובר הצופה חוויה גופנית ממש, פניכל ניגש לנושא בריחוק שכלתני

5תגובות
מתוך "תל" במוזיאון הרצליה
לנה גומון

הביקור בשתי התערוכות של חיימי פניכל המוצגות במקביל — האחת בגלריה בסיס בהרצליה פיתוח, והשנייה במוזיאון הרצליה — הותיר אותי מבולבל. זו שבבסיס, המוצגת תחת הכותרת "בבל", מציגה שלוש עבודות שנעשו בהזמנת האמן, אך ללא מגע ידו. האחת היא מיצב גדול ונקי של חזיתות בנייני מגורים, שנראה כמו מודל מוקטן שעבר הגדלה ונשאר תקוע במידת ביניים מוזרה. החזרתיות התעשייתית והמדויקת של המרפסות יוצרת אמנם אפקט ראשוני, אך זה מתפוגג די מהר נוכח הסתמיות שבדימוי והביצוע הסטרילי של העבודה. עבודה אחרת מכילה פס אור נע שנראה כמו...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו