האמן אורי קצנשטיין טיפל בפוסט טראומה שלו באמצעות כיסא בצורת צלב קרס - אמנות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האמן אורי קצנשטיין טיפל בפוסט טראומה שלו באמצעות כיסא בצורת צלב קרס

לכתבה
אורי קצנשטיין ליד אחת מעבודותיו במוזיאון תל אביב. שפה משלו מוטי מילרוד

אורי קצנשטיין, מהאמנים הייחודיים הפועלים כאן, מסביר כיצד הלם הקרב שבו לקה בזמן שירותו הצבאי חילחל אל עבודותיו ולמה בחר לטפל בפוסט־טראומה באמצעות כיסא בצורת צלב קרס

6תגובות

פסל ראש ענק מונח על הרצפה בחלל שבו מוצגת התערוכה של האמן אורי קצנשטיין במוזיאון תל אביב, אוזנו כרויה לשמוע משהו, כמקשיב לקולות שאינם מן העולם הזה. אוסף של מכונות מנגנות ללא מגע יד אדם קטע מוזיקלי, אבל איכשהו הן לא נראות עתידניות אלא מהעבר דווקא. וחבורה של דמויות מפוסלות שמכוונות מטוסים בלתי־נראים מפוזרות בחלל, חלקן עומדות על שבבי מגנטים. בעולם של אורי קצנשטיין יש אחידות, קוהרנטיות, ועם זאת אי אפשר לקרוא לזה סגנון. סגנון הוא דבר שגבולותיו מוגדרים יותר, שניתן לצפות אותו. אצל קצנשטיין אי אפשר לנחש איך ייראה הדבר הבא, ועם זאת – כשהוא מגיע, הוא הגיוני. ברור שזה קצנשטיין. גם השיחה עם קצנשטיין...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות