גל וינשטיין, לא טקסט פוליטי

לב העבודה של גל וינשטיין בביתן הישראלי בביאנלה שנפתחה בוונציה הוא קפה מעלה עובש יצוק לתבנית בצורת עמק יזרעאל. בראיון מסביר האמן מה הקשר לכיבושי יהושע בן־נון ולהתעלמות הישראלית מהזמן, ולמה למרות הכל לא מדובר ביצירה פוליטית

שני ליטמן
שני ליטמן
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
צילום: Cloudio Franzini

בחודשים שלפני הביאנלה לאמנות בוונציה, פיתח גל וינשטיין חרדה קלה מקניות בסופר. באגף של מוצרי החלב זה עוד היה בסדר, כי שם תאריך התפוגה קרוב לזמן הרכישה, אבל במוצרים שמאריכים ימים יותר התאריך שעל האריזה היווה תזכורת קבועה לזמן ההולך ואוזל עד שיידרש להשלים את היצירה שתוצג בביתן הישראלי בביאנלה. "אני כל הזמן מסתכל ואומר, התוקף של זה יפוג כבר אחרי הביאנלה. אבל ככל שהזמן התקדם ראיתי יותר מוצרים שיש להם יותר זמן מאשר לי. אפילו מוצרי חלב", הוא אומר בראיון שהתקיים ערב נסיעתו להקמת הביתן בוונציה, באמצע חודש אפריל.

תגובות