שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שאול סתר
שאול סתר
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
תמיר צדוק בקהיר, מתוך עבודת הווידיאו שלו "אמנות - סיפור כיסוי"
תמיר צדוק בקהיר, מתוך עבודת הווידיאו שלו "אמנות - סיפור כיסוי". מחפש ציור של שארדובל (כהן-אברבנאל) שכנראה נמצא בעירצילום: מתוך הווידאו אמנות "אמנות - סיפור כיסוי" 2017
שאול סתר
שאול סתר

תערוכתו של תמיר צדוק במוזיאון תל אביב חגה סביב עבודת וידיאו חדשה, ״אמנות – סיפור כיסוי״. זו מרשימה, חכמה ומפתיעה. היא מצליחה לערוך מהלך לא שכיח, בוודאי לא במחוזותינו: היא מתמקמת בדיון ציבורי ער ומודלק – ההיסטוריה היהודית־ערבית של המזרחים בישראל — שבו הקואורדינטות נמתחו והעמדות הוסדרו; היא חוברת אליו ועם זאת לא נעתרת לו לגמרי. במקום להדגים את הנחותיו ונתיביו, לבצע אותם באמצעים אמנותיים, מראה העבודה של צדוק משהו שהשיח הפוליטי וכן הדיון האינטלקטואלי לא מצליחים להגיע אליו, או שאולי מבליעים אותו לטובת בהירות הטיעון וציפוף השורות. המעשה האמנותי פוער כאן פתח ייחודי לו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ