האם יריד האמנות הגדול בפריז מסמן את סוף עידן הירידים

ההשתתפות ביריד האמנות, מהגדולים בעולם, יקרה להחריד וכמעט מחצית מעסקאות הגלריות נחתכות שם. משה גלעד ביקר וניסה להבין מדוע הגלריות הישראליות נעדרות ומהי בדיוק הקובייה האדומה שהוא ראה מול המדרגות

משה גלעד
משה גלעד
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ראקיב שואו, "המייללים לירח", 2009-2013. קיטש נוראי, משעשע ומסקרן
ראקיב שואו, "המייללים לירח", 2009-2013. קיטש נוראי, משעשע ומסקרןצילום: Marc Domage
משה גלעד
משה גלעד

גלריה "פייס" הלונדונית הציגה ביריד האמנות FIAC בפריז עבודה של האמן ההודי־בריטי ראקיב שואו. העבודה, שנשאה את השם "המייללים לירח", נראתה כעץ בונזאי גדול, עם פרחים ורודים ובובות קטנות של אנשים עם ראשי חיות. זה היה קיטש נוראי, משעשע, מסקרן, שזכה להדגשה בזכות קיר רקע פרחוני, כחול־ורוד, שהוצב מאחוריו. עמדתי כמה דקות מול "המייללים לירח" והבנתי שהבחירה להציג דווקא את העבודה הזאת מוצלחת. מבקרים רבים ששוטטו כמוני, קצת המומים ומסוחררים, בחלל העצום של הגראנד פאלה, עצרו מולה.

תגובות