האם יריד האמנות הגדול בפריז מסמן את סוף עידן הירידים - אמנות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם יריד האמנות הגדול בפריז מסמן את סוף עידן הירידים

לכתבה
ראקיב שואו, "המייללים לירח", 2009-2013. קיטש נוראי, משעשע ומסקרןMarc Domage

ההשתתפות ביריד האמנות, מהגדולים בעולם, יקרה להחריד וכמעט מחצית מעסקאות הגלריות נחתכות שם. משה גלעד ביקר וניסה להבין מדוע הגלריות הישראליות נעדרות ומהי בדיוק הקובייה האדומה שהוא ראה מול המדרגות

3תגובות

גלריה "פייס" הלונדונית הציגה ביריד האמנות FIAC בפריז עבודה של האמן ההודי־בריטי ראקיב שואו. העבודה, שנשאה את השם "המייללים לירח", נראתה כעץ בונזאי גדול, עם פרחים ורודים ובובות קטנות של אנשים עם ראשי חיות. זה היה קיטש נוראי, משעשע, מסקרן, שזכה להדגשה בזכות קיר רקע פרחוני, כחול־ורוד, שהוצב מאחוריו. עמדתי כמה דקות מול "המייללים לירח" והבנתי שהבחירה להציג דווקא את העבודה הזאת מוצלחת. מבקרים רבים ששוטטו כמוני, קצת המומים ומסוחררים, בחלל העצום של הגראנד פאלה, עצרו מולה. אלפי עבודות אמנות התחרו שם על ליבם של המבקרים בערב הפתיחה של אחד מירידי האמנות הגדולים והנחשבים בעולם. שואו, יליד קשמיר בן 42 שחי...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות