תערוכות הפונות אל מחוזות הטראומה - אמנות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תערוכות הפונות אל מחוזות הטראומה

לכתבה
עודד בלילטי, "עמדת שמירה בסמוך לתחנת אוטובוס", 2017 עודד בלילטי

שתי תערוכות של צלמי עיתונות העוסקים לרוב באזורי עימות מוצגות כעת במוזיאון הרצליה. עודד בלילטי הצליח להבליט בתערוכה "חזית" את כאבם של העצמים הפצועים שצילם, בעוד עבודותיו של אלדד רפאלי בתערוכה "זירות" חוברו באופן שרירותי והן הולכות לאיבוד

תגובות

גב אל גב מוצגות במוזיאון הרצליה שתי תערוכות של צלמי עיתונות מקומיים שאחת מזירות הפעולה שלהם היא קו העימות הישראלי־פלסטיני. תערוכתו של עודד בלילטי "חזית" מכילה דימויים של מבנים ומצבים שבודדו מהרקע שלהם, אשר הוחלף במשטח לבן ריק. זהו אחד המקרים הלא שכיחים בהם ההסבר שמתלווה לעבודה מהווה מרכיב חיוני בהתפעלות ממנה, ובמקרה הזה הוא נוגע לתהליך יצירתה. ברגע הראשון הדימויים נראים אסתטיים, אך לא עמוקים במיוחד, ורק כשמבינים מה הפעולה שעשה בלילטי על מנת להפיק אותם, העבודה מקבלת את האפקט המושהה שלה. כדי לבודד את נושאי הצילום שלו, הציב בלילטי מאחוריהם מסך לבן ונקי, ובמקרים מסוימים גדול למדי, וצילם אותם...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות