תערוכות הפונות אל מחוזות הטראומה

שתי תערוכות של צלמי עיתונות העוסקים לרוב באזורי עימות מוצגות כעת במוזיאון הרצליה. עודד בלילטי הצליח להבליט בתערוכה "חזית" את כאבם של העצמים הפצועים שצילם, בעוד עבודותיו של אלדד רפאלי בתערוכה "זירות" חוברו באופן שרירותי והן הולכות לאיבוד

רועי אלטר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
"עמדת שמירה בסמוך לתחנת אוטובוס", 2017, עודד בלילטי
עודד בלילטי, "עמדת שמירה בסמוך לתחנת אוטובוס", 2017צילום: עודד בלילטי

גב אל גב מוצגות במוזיאון הרצליה שתי תערוכות של צלמי עיתונות מקומיים שאחת מזירות הפעולה שלהם היא קו העימות הישראלי־פלסטיני.

תערוכתו של עודד בלילטי "חזית" מכילה דימויים של מבנים ומצבים שבודדו מהרקע שלהם, אשר הוחלף במשטח לבן ריק. זהו אחד המקרים הלא שכיחים בהם ההסבר שמתלווה לעבודה מהווה מרכיב חיוני בהתפעלות ממנה, ובמקרה הזה הוא נוגע לתהליך יצירתה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ