האספן דובי שיף לא מבין איך שמן מכונות שפוך על רצפה נחשב אמנות

הוא לא מתחבר לאמנות עכשווית, הטענות נגד חידוש כיכר אתרים נראות לו לא רציניות, ולהערכתו אם תומרקין היה עובר לארה"ב עבודותיו היו נמכרות שם במיליוני דולרים. אספן האמנות דובי שיף בראיון לרגל תערוכת העשור במוזיאון ת"א לפרס על שם אביו

נעמה ריבה
נעמה ריבה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
דובי שיף
דובי שיףצילום: מגד גוזני

"זה צילום?" שאל צופה מבוגר ביום חמישי האחרון כשהתבונן ממרחק של כעשרה סנטימטרים בלבד מציורו של ערן רשף "התשה", שמוצג בתערוכה במוזיאון תל אביב לאמנות "עשור לפרס ע"ש חיים שיף לאמנות פיגורטיבית־ריאליסטית". למרות שמהמרחק בו עמד הצופה ניתן היה לזהות את משיכות המכחול, הוא היה בטוח שהציור שבמרכזו מקרר חשמלי ישן הוא למעשה צילום.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ