מוזיאון פופ-אפ הכניס גרפיטי הביתה - ורוקן אותו מכל משמעות - אמנות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מוזיאון פופ-אפ הכניס גרפיטי הביתה - ורוקן אותו מכל משמעות

לכתבה
גרפיטי, מתוך התערוכה בתל אביב. מה גיבורת "האסופית" היתה אומרת על זה תומר אפלבאום

חתרנות באישון לילה? תתעוררו. תערוכת הגרפיטי שהוצגה בתל אביב בבניין מיועד להריסה היתה פעולה יזומה ומיוחצנת היטב, שהזכירה פעם נוספת כי השידוך הלא קדוש בין אמנות רחוב לגורמים מסחריים הוא כיום טרנד עולמי

57תגובות

"אהבתי את סיפורי הקטן, המסכן, כתבתי אותו במיטב כוחותיי, והנה באים ומורידים אותו לדרגת פרס של אבקת אפייה! מרגישה אנוכי כאילו הוטבע בי תו קלון לנצח", זועקת אן שרלי, גיבורת סדרת הנעורים — או בעצם הנערות — האלמותית "האסופית" של לוסי מוד מונטגומרי, כשהיא מגלה כי חברתה שלחה סיפור פרי עטה לתחרות מטעם חברת אפייה מסחרית. "כלום אין בכך משום חילול הקודש?" היא מקוננת, אף שהזכייה הכניסה לה סכום כספי נאה. בדבריה מנכיחה היתומה הג'ינג'ית המאומצת עם הנפש הסוערת, כיצד ממקום מגוריה בעיירה הנידחת אבונלי שבאי הנסיך אדוארד שבקנדה הצליחה להתוות אמות מוסר וצדק חברתי, ולהנחיל ניצני פמיניזם תמימים לדורות של...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות