האמנית כרמי דרור יוצרת קוביזם עכשווי באמצעות מצלמה ומחשב

בתערוכתה "360" בגלריה רוזנפלד בתל אביב מציגה כרמי דרור את עבודותיה הייחודיות. היא מצלמת את האובייקטים שלה עשרות פעמים ומרכיבה מהתמונות מודל אחד, מה שיוצר אפקט של טשטוש

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
Two Faces
2019
Two Faces, 2019, כרמי דרורצילום: כרמי דרור
נעמה ריבה
נעמה ריבה
נעמה ריבה
נעמה ריבה

במסגרת תערוכתה "360" בגלריה רוזנפלד בתל אביב (שתינעל ב-6.7), מציגה האמנית והצלמת כרמי דרור סדרה של צילומי גוף מטושטשים, שאופן הייצור שלהם נראה ספק טעות, ספק מתוכנן. שם התערוכה נובע מכך שדרור מסתובבת סביב מושאי העבודות שלה ומצלמת אותם עשרות עד מאה פעמים. הצילומים הופכים למודל תלת־ממדי ממוחשב.

המצולמים לא זזים כביכול, אך למעשה הם זזים מילימטרים בודדים או פשוט נושמים, כך שכל תנועה קלה מייצרת דימוי שונה מהדימוי הקודם ונוצר אפקט של טשטוש בין צילום לצילום שמתחברים למודל אחד. לא מדובר בפיקסלים, אלא במעיין קולאז' ופירוק של הדמויות. מין קוביזם או פוטוריזם עכשווי, שמתבצע באמצעות מצלמה ומחשב ולא מכחול.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ