המאייר הישראלי שעיצב את ספרה של מרגרט אטווד אפילו לא ראה את "סיפורה של שפחה"

נומה בר עזב לפני שני עשורים את ישראל ללונדון, הפך לשם דבר בסצינת העיצוב העולמית, ומאז מככבים איוריו במגזינים מובילים, בתערוכות ובפרסומות. בראיון הוא מספר על העבודה על ספר ההמשך ל"סיפורה של שפחה", מסביר למה הוא לא עובד עם ישראל ומגלה למה היטלר וטראמפ הם דמויות נהדרות לאיור

שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
סקיצה של בר לספרה של אטווד
סקיצה של בר לספרה של אטוודצילום: נומה בר
נעמה ריבה
נעמה ריבה
נעמה ריבה
נעמה ריבה

בחלונות הראווה של חנויות ספרים ברחבי העולם מוצג בימים אלו ספרה החדש של הסופרת מרגרט אטווד, The Testaments, שזכה השבוע בפרס בוקר וייצא לאור בעברית בתחילת 2020. על כריכת הספר מתנוססת דמותה של השפחה המוכרת, כשצווארון גלימתה הוא צללית של נערה שמניפה ידיים מעלה. בכריכה האחורית, נערה נוספת עם שיער גלוי ואסוף בקוקו, כשהסרט שקושר אותו מאויר בצורת הכובע שחובשות השפחות. מתוך הכובע נמתחת צללית של הדמות כולה. את תעתועי הראייה האלו — שנצבעו בגוני ירוק זוהר, שחור ולבן — יצר המאייר הישראלי נומה בר. הצבעוניות, השונה מזו שאפיינה עד כה את השפחות ב"סיפורה של שפחה", היתה חלק מההנחיות של הסופרת, שהסבירה כי הצבע הירוק מסמל מחד עלים טריים ואת מוכנותה של הנערה לנישואים, ומאידך מצביע גם על סיפור ודמויות חדשות.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ