אמזון מתכוונת 
להיכנס גם לשוק האמנות

בשנה הקרובה תשיק החברה גלריה מקוונת שבה היא תציע למכירה אלפי יצירות אמנות ממאגריהן של 125 גלריות לאמנות

אלי ערמון אזולאי
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אלי ערמון אזולאי

חברת המסחר האינטרנטית אמזון מבקשת להיכנס גם לשוק האמנות. בשנה הקרובה תשיק החברה גלריה מקוונת שבה היא תציע למכירה אלפי יצירות אמנות ממאגריהן של 125 גלריות לאמנות; כך דיווח עיתון האמנות "Art Newspaper“.

לפי פרסומים שונים, החברה תגבה דמי חבר קבועים בסך כ-100 דולר לחודש ודמי עמלה הנעה בין 20%-5% מכל מכירה, תלוי במחיר היצירה. לעת עתה, אמזון מנהלת מגעים עם גלריות בינוניות בגודלן ומעמדן שאינן נמנות עם הגלריות הבולטות ביותר אך גם אינן משויכות לשולי השדה. זאת, במטרה להציג אמנות עכשווית שאינה רק הדפסים ופוסטרים, כנהוג באתרים מקוונים למכירת אמנות.

אמזון. בעבר כבר ניסתה ללא הצלחה להיכנס לשוק האמנותצילום: Bloomberg News

זו אינה הפעם הראשונה שאמזון מנסה להיכנס לשוק האמנות: ב-1999 ניסתה החברה לעשות כן כשותפה של בית המכירות סותביס, אך היוזמה לא נחלה הצלחה והופסקה לאחר 16 חודשים. דובר אמזון לא הגיב לידיעות שפורסמו בעניין, אך נציגיהן של כמה גלריות אמרו לעיתון “ניו יורק טיימס” שהמכירות יחלו עוד החודש.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ