האם אינסטגרם מאיים על מכירות האמנות המסורתיות של כריסטיס וסותביס?

פירס ברוסנן פתח באינסטגרם מכרז על עבודת עיצוב שנמכרה לבסוף ב–3.7 מיליון דולר, והוא לא הסלב היחיד בעסק. עולם האמנות סוער סביב ההשפעה הגוברת של הרשת החברתית על רכישת יצירות

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הציור "Nachlass" של האמן העולה ז'אן־פייר רוי, שרכש דיקפריו ב–15,000 דולרצילום: Jean-Pierre Roy / Gallery Poulse
ברוסנן. תמונת סלפי עם אמנותצילום: Nicola Dove / סרטי יוני
האמן הסיני איי וייויי. משתמש אינסטגרם פעיל עם 127,000 עוקבים
ביונסה וג'יי-זי. תיעדו את ביקורם ביריד "ארט באזל" עם סלפי ליד התמונות שרכשו או התכוונו לרכושצילום: אי־פי
דיקפריו. דרך האינסטגרם או לא?צילום: רויטרס
מתוך דף האינסטגרם של בית המכירות סותביסצילום: מתוך דף האינסטגרם
מתוך דף האינסטגרם של כריסטיסצילום: מתוך דף האינסטגרם
מתוך דף האינסטגרם של זוג האספנים זבלודוביץ'צילום: מתוך דף האינסטגרם

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ