אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גשם של גברים: כי לא רק נשים צריכות סוודר

סריג להתכרבל בתוכו, ד"ר מרטינס לצעוד איתן, שעון לזרוח ממנו ותיקים להתמחזר בעזרתם. אופנה חורפית לגברברים

תגובות

והפעם אחד התופינים הנדירים – מדור לגברברים. כרגיל, אנחנו לא מוכנים להתחייב עד הסוף, ויש מצב שגם הנשים שביניכם ימצאו פה עניין - בין שזה בנעליים, בתיקים, או באיזה סוודר שמנמן. אז אולי בעצם זה מדור זוגי - תקנו לבד, תשתמשו יחד.

» השאירו את האולסטאר להירטב בגשם» הפריטים שישאירו אתכם יבשים

קמפיין הוא כלי ערמומי שמשרת את המותג שבעבורו הוא נרקח. ואם הוא טוב, הוא מתעלה לפעמים על המוצר עצמו, כמו במקרה הזה, של המותג השבדי Jim Rickey. בעוד שהסניקרס המוצגים כאן אכן מגניבות, איכותיות ובחלקן ייחודיות ביחס למה שאפשר למצוא בשוק, הקמפיין אומר עוד כמה דברים: אנחנו צעירים (אבל לא ילדים), אנחנו לא לוקחים את עצמנו יותר מדי ברצינות, אנחנו חיים בעיר ואוהבים לטייל (הקמפיין צולם בהונג קונג) וגם לשחק. ודרך אגב, אנחנו גם עושים נעליים. לא רואים אותן? תחפשו יותר טוב. זאת בעצם רק הקדמה ארוכה לעיקר העניין - רשת הנעליים החדשה inside/out, שהחלה לייבא את המותג לארץ לצד מבחר מצוין של מותגים אחרים, ובהם סניקרס צבעוניות של Supra ו־Creative Recreation, נעליים מצוינות של Sneaky Steve (גם הן משבדיה) ועוד מיני תופינים לחובבי הנעליים ממין זכר (עם כמה ממתקים לנשים). ברוכים הבאים.

» 849-299 שקל. קניון עזריאלי.

קמפיין הערמומי של ג'ים ריקי (צילום: Christian Aslund)

אז הנה, השבוע הגיע סוף סוף הגשם, ואפילו שעוד לא ממש קר אפשר להתחיל להוציא את הסוודרים מהבוידם, ולחלופין, לרכוש כמה חדשים. הסוודר הזה של Pepe Jeans נראה כמו משהו שהייתי יכולה לרשת מאחי הגדול, או אולי לגנוב מחבר שמנמן, והוא בדיוק הדבר שבא לי להתכרבל בתוכו (יחד עם גרביים צמריריות) כשבחוץ מתחיל מבול.

» 585 שקל, ברשת fm.

לגנוב מחבר שמנמן. Pepe Jeans (צילום: פרנקי)

השראה יש כמו זבל. וגם חומרי גלם. לפעמים הם אפילו מגיעים מהזבל ממש, כמו במקרה של התיקים והאביזרים של Freitag, ההברקה של האחים השוויצרים דניאל ומרקוס פרייטג. בשנת 1993 הם החלו לעצב תיקים מיריעות המכסות משאיות, והשימוש בחומר הגלם הזמין הזה היה בזמנו חדשני, חכם וגם אקולוגי, אבל מעל לכל - מעוצב היטב. אם זה נראה לכם ממש מוכר, אולי זה בגלל שהם זכו לאינספור חיקויים, או למעשה, שימשו השראה ליוצרים אחרים. אבל אנחנו מדברים כאמור על החלוצים. לצד החומר העיקרי שאיתו הם עובדים - יריעות הברזנט הצבעוניות - הם משתמשים בחגורות בטיחות ובפנימיות של אופניים, ומכיוון שכל החומרים משומשים (כלומר, לא מיוצרים במיוחד בעבורם), אין שני פריטים זהים. ואת זה, כידוע, אנחנו הכי אוהבים.

» 1,799-149 שקל. בלעדי ב־Short Story, דיזנגוף 173.

אין שני פריטים זהים. תיקים של Freitag (צילום: יח"צ)

איפה הימים שבהם הנעליים של ד"ר מרטינז היו התגלמות ההתרסה האופנתית, ההוכחה לכך שמישהו שאתה מכיר נסע לחו"ל (לונדון, אם להיות ספציפיים) או שאתה סתם פנקיסט מתלהב. אי אז בתחילת שנות ה־80, כנראה. כיום, אחרי שעברו כמה תהפוכות וגלגולים, תקופות שחונות ותחיית מתים עם מלא הברקות חדשות (תרתי משמע), הן מגיעות לארץ. אם יש לכם סבלנות ולא מעט כוח סבל לעבור את הכמה ימים הראשונים, אחרי שהן מתרככות אלה נעליים (שלדעתי) מתקרבות לשלמות, מעולות לחורף ויחזיקו מעמד עוד שנים.

» 699-649 שקל. בלעדית ברשת אוריג'ינלס. 

מתקרבות לשלמות. מרטינס (צילום: קמילה סימון)

גם ילד רחוב מחוספס צריך מדי פעם להתלבש יפה, ואחד הדברים שאפשר לחבר גם עם הג'ינס והטי־שירט המרוטים ביותר הוא נעליים משובחות. תכירו לצורך העניין את המקסימות האלה של אדי כלאב, שמתאר את העבודה שלו הכי טוב: מחד העיצוב נשען על קווים מאופקים ושמרניים, ומאידך הוא מורד במסגרת הזו מבפנים באמצעות בטנות עזות צבע וטקסטורה, עורות בעלי מרקם מפתיע ושימוש בחוטי תפירה קונטרסטיים. הנעל שלפניכם היא התגלמות כל אלה גם יחד. קלאסית ושובבה (ולצערנו יקרה אש).

» 920 שקל, לבונטין 4.

מורד במסגרת מבפנים. אדי כלאב (צילום: לין קוניו)

אם אתם מהגברים האלה שנמנעים מצבע, הסיכוי שתתעניינו בשעון הזה שלStorm London הוא באמת מזערי. מצד שני, תמיד יש סיכוי שאתם מאלה שהולכים רק עם איזה כתם צבע, ואז השעון הזה יכול להיות מעולה בשבילכם. מצד שלישי, יש לו עוד אחים בצבעים אחרים, אז לא חסר לכם ממה לבחור. ומצד רביעי, אתם באמת צריכים תירוץ כדי לענוד את השעון הזה?

» 489 שקל, stormlondon.co.il.

לא חסר ממה לבחור. Storm London (צילום: יח"צ)

הביטוי It takes one to know one יושב בול על מה שקורה בבוטיק Jin-g. זה מתחיל בבעל הבוטיק גלעד קוברובסקי (גולש ומעצב המכונה ג'ינג'י), במנהל שלו (הסקייטר) בועז אקינו, במוכרים ובכל מי שבוחש שם בקלחת – סקייטרים, גולשים, מוזיקאים, אמנים ומעצבים. כשהם מדברים על סטריט־וור, הם מדברים על הדברים שהם עצמם לובשים ורוצים לנעול, הם לא סתם מזיינים את המוח כמו אחרון אנשי השיווק שחושב שהוא עלה על משהו חדש, צעיר ובועט. בגלל זה את הדברים שתמצאו שם כנראה לא תראו במקומות אחרים. כמו Stussy למשל, אחד ממותגי הדגל שנמכרים בבלעדיות בבוטיק. אם אתם בעניין, לא צריך להסביר לכם יותר, ואם אתם לא, לכו תבדקו בעצמכם.

» 720-135 שקל. אלנבי 39.

סטריט וור של Stussy (צילום: יח"צ)

*#