בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כמה מיילים אישיים שווה יצירת אמנות אחת?

אמן הרחוב הבריטי בן איין חבר לחברת אבטחת המידע הרוסית "קספרסקי", ויציע למכירה כמה מיצירותיו. המחיר לא יהיה כספי: הרוכשים יצטרכו בתמורה לספק גישה לחשבונותיהם הדיגיטליים

תגובות
"בית האותיות", עבודה של בן איין
Steve James {steeljam} 2013-15

חובבי אמנות יודעים כי גרפיטי כבר מזמן לא נחשב לוונדליזם: מוזיאונים וגלריות גילו את הערך הכלכלי והאמנותי של הז'אנר, ואפילו סוכני נדל"ן למדו להשתמש ביצירות רחוב כדי להעלות את ערך הבתים. אבל זה לא אומר שאמני הרחוב ויתרו על האמירה החברתית. "Data Dollar", חנות פופ־אפ שתיפתח בלונדון היום ותינעל מחר, תציע למכירה יצירות של אמן הרחוב הוותיק בן איין.

העבודות יהיו נגישות לכל חובב אמנות אך המחיר תמורתן לא יהיה כספי, אלא אישי: הרוכש ייתן גישה למידע פרטי הזמין בחשבונותיו דיגיטליים. החנות נפתחה כשיתוף פעולה בין האמן איין לחברת אבטחת המידע הרוסית "מעבדות קספרסקי" במטרה לעורר מודעות לגניבות זהות ולערכו של מידע אישי. לפי נתוני "קספרסקי", כ–29% מהגולשים נופלים קורבנות לתקיפות סייבר וכ–39% לא נעזרים כלל בהגנה מפני תקיפות שכאלו.

איין, בן 46, ידוע בעיקר בזכות עבודות הטקסט שלו; יצירתו המוכרת ביותר מעטרת את דלתות הפח של חנויות רחוב מידלסקס בלונדון וזכתה לכינוי "רחוב האותיות". ב–2010 ראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון אף העניק את אחד מהדפסיו של איין במתנה לנשיא ארה"ב ברק אובמה. בקרוב נוכל לדעת כמה מיילים עבודה כזו שווה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו