הכינו את הפילטרים: בניו יורק יוקם מוזיאון פופ־אפ שיוקדש כולו לפיצה

המוזיאון, שייקרא בקיצור "מופי" (Museum of Pizza) וצפוי להיות מוקד משיכה לחובבי האינסטגרם, יסקור את ההיסטוריה של המאכל הרשמי של העיר ויחגוג את מקומה של הפיצה בתרבות הפופ

מיה אשרי
מיה אשרי
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
פיצה. המבקרים במוזיאון יוכלו לקפוץ ל"מערת גבינה" עשויה מסיליקון
פיצה. המבקרים במוזיאון יוכלו לקפוץ ל"מערת גבינה" עשויה מסיליקון צילום: גיל אליהו
מיה אשרי
מיה אשרי

בארצות הברית כבר הבינו מזמן שמקומות שמצטלמים יפה לאינסטגרם מושכים כמויות אדירות של קהל גם אם הערך המוסף שלהם הוא מוגבל. מוזיאון הגלידה בלוס אנג'לס, למשל, הפתיע כשנכנס לרשימת עשרת המוזיאונים הכי מתועדים באינסטגרם ב–2017, לצד מוסדות מכובדים כמו הלובר והמטרופוליטן. ב–2016, גרסת פופ־אפ של המוזיאון — המתהדר במוצגים גדולים בצבעי פסטל פוטוגניים — היתה הצלחה מסחררת בניו יורק, ו–30 אלף כרטיסים שהוצעו נחטפו במהירות שיא.

עם קו המחשבה הזה, ייפתח בניו יורק באוקטובר הקרוב מוזיאון פופ־אפ שיוקדש כולו לפיצה. המקום יהיה פתוח במשך שבועיים, ויסקור את ההיסטוריה של המאכל הרשמי של העיר — אבל קשה להאמין שקיצור תולדות הסלייס הוא מה שימשוך את הלקוחות. המוזיאון, שייקרא בקיצור "מופי" (MoPi — Museum of Pizza), מתויג כ"הרפתקת הפיצה החווייתית הראשונה בעולם", והוא יכלול מוצגים אינטראקטיביים שיחגגו את מקומה של הפיצה בתרבות הפופ. כך יוכלו המבקרים לקפוץ ל"מערת גבינה" עשויה מסיליקון או ל"חוף פיצה", כולל "גלי גבינה" דיגיטליים.

כניסה תעלה 35 דולר ותכלול משולש פיצה לכל מבקר. ומי שחשקה נפשו בקינוח אחרי כל הבצק והגבינה האלה, יוכל לקפוץ למוזיאון הממתקים שעתיד להיפתח בעיר במהלך הקיץ, ולהיות מוקד משיכה לא פחות גדול לחובבי אינסטגרם. הכינו את הפילטרים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ