הם לא מסתפקים ביצירה בבית, אלא גרים בתוך יצירה

מהאנובר ועד מרקש, בפינלנד, בארצות הברית ואפילו בשלומי — מיהם האנשים שהחליטו להפוך את מקום מגוריהם למוקד עלייה לרגל לחובבי אמנות

גלעד מלצר
גלעד מלצר

אחת מתופעות הלוואי של סגר היא ההיכרות הכפויה עם הבית. בסבב הראשון עוד חשבנו שאוטוטו ההיכרות האינטימית מדי עם הבית תחלוף. התמשכות המגפה, הסגר השני וחוסר הוודאות בנוגע לעתיד הקרוב גורמים לרבים להפנים שאולי כדאי שנכיר טוב יותר את הבית שבו אנו גרים, את גודלו וצורתו, את מה שאספנו לתוכו מסיבות שנעות על הטווח שבין צורך לגחמה, בין פרקטיקה לאסתטיקה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ