בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הביאנלה באיסטנבול נשארה רק עם סיסמאות ריקות

תערוכות ושיחות על אמנות לצד כלי רכב לפיזור הפגנות ושוטרים עם מסכות גז - מארגני הביאנלה באיסטנבול ביקשו להדגיש את הקשר בין אמנות לבין מעורבות פוליטית, אבל האירועים בטורקיה הבליטו דווקא את אוזלת היד של האמנים מול המציאות

6תגובות

"דמיינו תערוכה בינלאומית המתרחשת כשברקע שלה מתחוללים שינויים חברתיים דרסטיים", כתב האמן הטורקי אלמס דניס (Elmas Deniz) בביקורתו הנוקבת ב” ”Art Agendaעל הביאנלה באיסטנבול, "ושהשינויים האלה הם בדיוק הנושא שלה לכאורה. דמיינו שכל זה קורה במהלך שלושה חודשים בלבד לפני הפתיחה". זה, בקצרה, הסיפור הלא דמיוני בכלל של הביאנלה הנוכחית, שהסתבכה והגיעה עד מבוי סתום עם הצהרת הכוונות שלה עצמה, ועם המציאות בשטח, ביאנלה שקיוותה לחשוף את כוחה הפוליטי של האמנות וחשפה דוקא את אוזלת ידה. תחת הכותרת ""Mom,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו