מרטין פאר מצלם את החגיגה הגדולה של אובדן הזהות התרבותית

בעיניו של מרטין פאר, מגדולי צלמי הרחוב הביקורתיים העכשוויים וללא ספק המרושע שבהם, מוקד הבערה החברתית־פוליטית אינו באזורי מלחמה אלא בדוכני מזון מהיר, פסטיבלים עממיים, חופי ים, חנויות. תערוכתו הנוכחית בפריז, המציגה תיירים המצלמים בסמרטפונים שלהם, משובחת ומצחיקה

גליה יהב
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גליה יהב

"אני עצלן", מצהיר הצלם, האוצר והיסטוריון ספרי־הצילום מרטין פאר, "מסתפק ברשמים של אורח חיים". הוא לא עושה מחקר מקדים לעבודתו, אלא מגיע למקום, מסתובב, מדבר עם אנשים וקולט את האווירה. חושים חדים והומור פנטסטי הם כליו העיקריים להפקת פריימים אדירים. אבל זו גם הצטנעות שווא מצדו - פאר הוא אחד המצליפים הנוקבים של תמונת האנושות הצרכנית, מומחה בחשיפת פרדוקסים המרכיבים את החיים בקפיטליזם כיום.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ