פוסט פוסטמודרניזם

התערוכה "קירות נמסים" מנסה להיות עמוקה. זה בכלל הכרחי?

התערוכה "קירות נמסים", החותמת את טרילוגיית "בבל", מביאה לידי ביטוי את המושג החדש "ההיעמקות החדשה". אחרי הפוסטמודרניזם, נראה שהגיע תורו של הניסיון המתמיד להגיע אל העומק

גליה יהב
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גליה יהב

תיאורטיקן התרבות טימותאוס ורמולן, ממנסחי מושג המטא־מודרניזם של תחילת שנות האלפיים, טבע החודש מושג נוסף. במאמרו "The New Depthiness”, שראה אור במגזין "E-Flux", סימן ורמולן מהלך פילוסופי־אמנותי חדש, שהוא שילוב של עומק ושטיחות, מלאכותיות פופית ומודלים פסיכואנליטיים של האני. הוא מכנה אותו ההֵיעָמקות החדשה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ