בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יובל למוזיאון ישראל

האם "שטיח בנק הפועלים" הוא יוזמה קפיטליסטית או מניפסט קומוניסטי?

עדו מיכאלי עוסק בצורה מורכבת במנגנונים של הפקת האמנות, גלעד רטמן משבש את מושג ההופעה המוזיקלית, ודנה לוי עוסקת בשאלה מי מסכן את מי — הטבע את האדם או להיפך. ביקורת ראשונה משתיים

תגובות
גלעד רטמן וגלריה �

מה מאפיין את ששת הפרויקטים השונים של האמנים עדו מיכאלי, גלעד רטמן, דנה לוי, רועי קופר, אורי גרשוני וטמיר ליכטנברג, שנבחרו להציג תערוכות יחיד במוזיאון ישראל, לרגל שנת החמישים להיווסדו? חלק מהפרויקטים עוסקים באפראטוסים, במנגנונים (טכנולוגיים או של יחסי כוח, מבנים כלכליים או מערכים ביטחוניים) האחראים להפקת האמנות, חושפים את התנאים המאפשרים אותה, את המגבלות והאיסורים המושתים עליה. אלה הם גם מנגנוני ראייה – המווסתים את המבט על המציאות. חלקם עוסקים בהדמיית סצינה סוריאליסטית או תופעה אזוטרית...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו