שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

האמנית אניסה אשקר דיללה את המלודרמטיות הרגשנית בעבודותיה ובכך פגעה בעוצמה שלהן

נתזי צבע של זהב וזפת, ציור בשמן זית ובמי־פנים וענפי כותנה נטולי שורשים הם רק חלק ממה שמציגה אניסה אשקר בתערוכה החדשה שלה, שהעבודות המוקדמות בה מעניינות יותר מהחדשות

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

"שמרי על עצמך", שם תערוכתה החדשה של אניסה אשקר, הוא משפט הלקוח מאחד מכיתובי־הפנים הרבים שלה. זה שנים אשקר משרטטת על פניה בכל בוקר מלה או משפט בערבית – "זרה", "לאט", "רגיל", לפעמים משפט משיר של מחמוד דרוויש, ויוצאת אל הרחוב הישראלי. הקליגרפיה הייחודית, כיתוב־הפנים הזה, בלתי־קריא לחלק מסוים באוכלוסייה ולרוב קבוצת ההתייחסות שלה בשדה האמנות, נהפך למזוהה איתה. קוד אניסה. את פני המונוגרמה שלה היא מצלמת, כמה מהתצלומים מוצגים בתערוכה הנוכחית, המשלבת עבודות ישנות וחדשות.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ