בתערוכה החדשה שלה "חצי מלא" מאיה אטון מגישה לצופה חוויה מהוקצעת של עצב מסעיר

מאיה אטון הפכה את גלריה גבעון לבית, ואת התערוכה שלה — למפגן שליטה מרהיב בתחבולות אמנותיות ובקצב, בחומרים ובמשמעויות. לא פלא שהיא מזכירה את אמן הסיפור בורחס

גליה יהב
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גליה יהב

ב"חצי מלא", תערוכת המופת של מאיה אטון, השתנה כל חלל הפנים של גלריה גבעון. אטון בנתה קירות, יצרה חדרים קטנים, מסדרון צר, הפכה את הגלריה למעין בית. האפקט חזק — אנחנו מנווטים בדירה ריקה, מישהו עזב או מת, חפציו כבר פונו אבל נותרו כמה שאריות מאחור, מישהו עדיין מדבר אי־שם, קולו מהדהד. נוצר מרחב עגום ומלבה של עקבות, של סימנים מתפקעים וסתומים, באווירת נכאים.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ